Øvelser til piriformis-syndrom - højre side - Aalborg Rygklinik

Øvelser til piriformis-syndrom – højre side

(2 kundeanmeldelser)

199,00 kr.

Genoptrænings-øvelser til en skade eller overbelastning i piriformis-muskelen og lårets muskler.

Videoer med de fem bedste øvelser til genoptræning mod smerter fra piriformis-syndrom. Start behandlingen når det passer dig. Øvelserne er tilgængelige for dig, med det samme, under menuen MIN KONTO.

Programmet indeholder de fysioterapi-øvelser, der virker hurtigt og bedst på de fleste af mine patienter med denne type lidelse.

Beskrivelse

Genoptrænings-øvelser til en skade eller overbelastning i piriformis-muskelen og lårets muskler.

Køb direkte adgang til øvelsesprogrammet, og start din behandling når det passer dig.

Øvelsernes virkning

Øvelserne styrker og genoptræner en skade  piriformis, samt muskler i højre balde og baglår.

Køb øvelsesprogrammet hvis…

  • Du generes af smerter i din højre balde eller lår, på grund af piriformis-syndrom eller en skade i balde og baglår.

Øvelsesprogrammet indeholder

  • Video-instruktion i fem styrkende og genoptrænende øvelser.
  • Øvelserne har en direkte og styrkende virkning på en skade i pirifomis-muskelen, samt baldens og baglårets muskler.
  • Træningen kan udføres i dit hjem.
  • Du får en præcis angivelse af hvor ofte øvelserne skal udføres.

Sådan fungerer det

  • Når du har betalt for øvelsesprogrammet med Mobilepay, betalingskort eller PayPal, får du en email med dit personlige log-in til dit øvelsesprogram.
  • Det eneste du skal bruge er en computer, smartphone eller tablet. Øvelserne ligger online, under menuen MIN KONTO, her på min hjemmeside.

Om piriformis-syndrom

Det typiske for smerter der stammer fra piriformis-syndrom, musklerne i balde eller baglår er følgende:

  • Smerter i den ene balde.
  • I nogle tilfælde stråler smerterne fra balden ned gennem baglåret, og måske også helt ned i læggen og underbenet.
  • Smerterne kan minde om iskias-smerter.
  • Smerterne mærkes kraftigere når du sidder ned, rejser dig fra en stol, når du går op ad en trappe eller op ad bakke.
  • Smerterne kan også mærkes kraftigere når du bøjer dig forover for at snøre dine sko, samle ting op fra gulvet eller lignende.

2 anmeldelser af Øvelser til piriformis-syndrom – højre side

  1. Rikke Hansen

    Meget overskueligt øvelsesprogram. Dejligt man kun skal lave en øvelse ad gangen. Jeg nåede kun til anden øvelse i programmet, så var smerterne i benet væk.

    • Martin Melbye

      Tak Rikke. Dejligt at høre. Mvh Martin

  2. Jan Larsson

    De her øvelser har reddet min “bagdel” som man siger. Efter to måneder med pine højre balde der trak ned i iskiasnerven, fik jeg fat i øvelserne her. Pinen i balde og iskias blev hurtigt bedre. Nu har jeg trænet i tre uger og er sluppet helt af med med pinen.

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.

Du kunne også være interesseret i...