Garanteret smittefri fysioterapi - Aalborg Rygklinik
Nyheder

Garanteret smittefri fysioterapi

Her finder du programmer med smertelindrende øvelser, og genoptræning til 7 forskellige lidelser i rygsøjlen. Få øvelser til iskias-smerter, træning til diskusprolaps, akut hold i lænden med mere.

Alle programmerne indeholder videoer med grundig og udførlig instruktion i øvelser, hvilken rækkefølge de skal udføres i, hvor ofte, og så videre.

På den måde får du de rigtige øvelser, og du kan træne hjemme hos dig selv på tryg og forsvarlig måde.

Disse to online øvelsesprogrammer indeholder video-instruktion i de effektive øvelser som lindrer og fjerner smerter fra diskusprolaps. Få svar på de 15 mest gængse tvivlsspørgsmål. Programmet er trinvist opbygget, og nemt for dig at følge. Se mere information ved at klikke på hvert øvelsesprogram.

Iskias-smerter

Få øjeblikkelig lindring af smerterne fra en klemt iskias-nerve. Vælg øvelsesprogrammet til iskias-smerter i højre eller venstre ben, og få grundig video-instruktion i de to bedste øvelser til at fjerne smerterne med. Øvelserne er tilgængelige for dig, med det samme, under menuen MIN KONTO.

Spinalstenose

Fjern smerter fra spinalstenose med dette øvelsesprogram. Programmet indeholder lindrende øvelser, og styrketræning for din lænd og dine ben. Forvent at programmet medfører bedring indenfor en periode på 2-4 uger, og maksimal effekt indenfor 6-8 uger.

Akut hold i lænd eller nakke

Få øjeblikkelig lindring af akutte smerter og hold i lænd eller nakken. Programmerne er baseret på McKenzie-metoden, og indeholder en udførlig video-instruktion i øvelser som hjælper med det samme.

Smerter og stivhed mellem skulderbladene

Få øjeblikkelig lindring af smerter og stivhed imellem skulderbladene. Video-instruktion i tre effektive øvelser, som hjælper med det samme.